Specjalizujemy się w dostawie kiosków interaktywnych na potrzeby wystaw muzealnych, eventów targowych i rozwiązań komercyjnych. Jeśli zastanawiasz się nad takim stanowiskiem ekspozycyjnym, dobrze trafiłaś/łeś.
CECHY NASZYCH KIOSKÓW INTERAKTYWNYCH
ROZWIĄZANIA DOPASOWANE DO POTRZEB I BUDŻETU
Sprzęt, który dostarczamy zawsze jest dopasowany do specyfiki danego przedsięwzięcia. Dobieramy zarówno parametry urządzenia, jak i obudowy do charakteru przestrzeni, w której kioski multimedialne będą ustawione. Staramy się dopasować do każdego budżetu, odpowiednio konstruując ofertę, niezależnie czy jest to mały projekt z jednym stanowiskiem czy duży, obejmujący ich kilkanaście.
Kioski interaktywne, które oferujemy są wykonane z wysokiej jakości materiałów, z dbałością o szczegóły. Wszystkie sprzęty objęte są 24 m-czną gwarancją.
Jeśli nie jesteś pewien / pewna jakie rozwiązanie sprawdzi się w przypadku Twojego projektu – zadzwoń, postaramy się doradzić. Proponujemy również nietypowe rozwiązania – skontaktuj się i dowiedz się więcej.
AUTORSKIE APLIKACJE
Najprościej rzecz ujmując na kiosku interaktywnym można prezentować dowolne treści multimedialne – filmy, zdjęcia, skany, mapy czy gry. Do prezentacji tych treści służą aplikacje. Scenariusze aplikacji opracowujemy wspólnie z Zamawiającymi na podstawie wiedzy o ekspozycji, najważniejszych eksponatach oraz głównych odbiorcach wystawy. Na jednym kiosku może być zainstalowanych wiele aplikacji.
Do najpopularniejszych typów aplikacji multimedialnych należą: rozbudowany katalog eksponatów, interaktywna oś czasu oraz gry edukacyjne. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat i poznać przykłady zastosowania koniecznie zapoznaj się z opracowaniem na temat aplikacji multimedialnych.
DEDYKOWANE ROZWIĄZANIA SPRZĘTOWE
Kiosk interaktywny zasadniczo składa się z 3 podstawowych komponentów, na które warto zwracać uwagę przy wyborze urządzenia. Każdy z tych elementów dostosowujemy na potrzeby konkretnego projektu.
Komputer sterujący
Musi mieć parametry odpowiednie do tego, aby sprawnie obsługiwać zaplanowane na nim aplikacje oraz wielkość, która pozwoli zmieścić go w przewidywanej obudowie. Dobieramy go po ustaleniu zakresu działania aplikacji i zabudowy kiosku interaktywnego. Jeżeli aplikacje składają się z prezentacji grafik, zdjęć, filmów i opisów – wtedy wystarczy średniej klasy specyfikacja sprzętu ze zintegrowaną kartą graficzną, co pozwala na wykorzystanie miniaturowych komputerów. Natomiast, gdy wyświetlane są modele 3d, wymagana jest dedykowana karta graficzna i „mocniejsza” konfiguracja komputera. Wtedy stosujemy rozwiązania o większych gabarytach, które wymagają większej obudowy.
Ekran dotykowy
Dostępne są różne wielkości monitorów, od kilkunastu do kilkudziesięciu cali. Popularny przedział wielkości ekranu to 32 – 55 cali. Poza rozmiarem ekrany różnią się między sobą ilością punków dotyku. Aby była możliwość wykonywania na ekranie gestów dotykowych (np. powiększanie, czy obracanie grafik) konieczne są co najmniej 2 punkty dotyku. Wprowadzenie większej ilości punktów dotyku ma sens dla aplikacji, które pozwalają na obsługę przez kilka osób jednocześnie. Stosowane w kioskach multimedialnych monitory różnią się także wykorzystaną w nich technologią dotyku. Po ustaleniu scenariuszy aplikacji interaktywnych wybieramy optymalne dla danego zastosowania rozwiązanie.
Obudowa kiosku
Zawsze staramy się dostosować wygląd kiosku interaktywnego do potrzeb konkretnego projektu, przede wszystkim aranżacji i tematyki ekspozycji. Np. jeżeli wystawa ma charakter historyczny możemy zabudować sprzęt multimedialny w mebel stylizowany na ten okres. Oryginalne stanowiska możemy też stworzyć zabudowując ekrany dotykowe w ściankach ekspozycyjnych. Dość popularne są stanowiska w formie stojącego totemu oraz stoły multimedialne. Każdy projekt traktujemy indywidualnie, dlatego staramy się o jak najszerszą ofertę dla naszych klientów, obejmujących również nietypowe rozwiązania.
JEŚLI SZUKASZ NIESZABLONOWYCH POMYSŁÓW, NIE CZEKAJ DŁUŻEJ!
Chętnie spotkamy się w celu ustalenia Twoich potrzeb. Odpowiemy na wszystkie pytania.