KLIENT: SOKOŁOWSKI OŚRODEK KULTURY

Przygotowanie aplikacji multimedialnych, w tym gier i animacji oraz dostawa sprzętu multimedialnego do zabudowy dla wystawy „Wielki Gościniec Litewski” w Sokołowie Podlaskim.

W grudniu 2019 roku zrealizowaliśmy dostawę sprzętu i aplikacji multimedialnych dla Sokołowskiego Ośrodka Kultury, który otrzymał dofinansowanie na stworzenie wystawy ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. W ramach zlecenia, ze względu na ograniczony budżet dostarczyliśmy sprzęt multimedialny do samodzielnej zabudowy przez Zamawiającego oraz interaktywne aplikacje na ekrany dotykowe.

Produkcja aplikacji multimedialnych

Na ekspozycji przygotowaliśmy dwa stanowiska dotykowe oraz trzy stanowiska bierne, na których Zamawiający wyświetla własne materiały.

Na ekrany dotykowe przygotowaliśmy kilka aplikacji. Pierwsza z nich to interaktywna mapa, gdzie można zapoznać się z miastami na szlaku Wielkiego Gościńca Litewskiego, zobaczyć galerię oraz dodatkowy opis.

Drugie stanowisko to aż pięć aplikacji w jednej. Działająca w natywnej rozdzielczości 4k prezentacja posiada katalog eksponatów cyfrowych, odtwarzacz animacji również przygotowanej w ramach zlecenia oraz trzy gry dla młodszych odbiorców: puzzle, super memo – połącz pary i ubieranka.

Ta ostatnia wymagała od nas przygotowania autorskich rysunków strojów ludowych na podstawie zdjęć dostarczonych przez zamawiającego. Zabawa polegała na dopasowaniu elementów stroju przez przeciąganie je z szafy na postaci kobiety i mężczyzny.

Nasze rysunki z tej aplikacji zostały również użyte na wystawie, na tablicach drukowanych.

Ekran dotykowy 55″, rozdzielczość 4k – zabudowa zrealizowana przez Zamawiającego.

Stanowiska interaktywne podczas działania.

Produkcja animacji

Do naszych zadań należało również przygotowanie animacji. Ze względu na niewielką ilość materiałów, została ona oparta wyłącznie na zdjęciach, które w ciekawy sposób zostały zaanimowane i zmontowane w całość. We współpracy z Zamawiającym poszczególne zdjęcia archiwalne zostały dopasowane pod konkretny fragment filmu. W animacji zintegrowana została również opowieść lektora, zrealizowana na podstawie tekstu opracowanego przez Zamawiającego oraz podkład muzyczno – dźwiękowy, aby nadać większą atrakcyjność opowieści.

Animacja trwa ok. 12 minut i można ją oglądać w ramach aplikacji na ekranie 55″ w rozdzielczości 4k.

Zrzuty ekranu aplikacji.

Zakres działań:

  • Projekt graficzny i funkcjonalny poszczególnych działów aplikacji
  • Ikonografia, obróbka zdjęć
  • Oprogramowanie poszczególnych działów aplikacji multimedialnej
  • Oprogramowanie i instalacja aplikacji na urządzeniu
  • Produkcja animacji
  • Dobór i dostawa sprzętu multimedialnego

Chcesz zrealizować podobny projekt? Skontaktuj się z nami.
Chętnie przedstawimy nasze pomysły na spotkaniu.

GALERIA – WYSTAWA